SIKÇA SORULAN SORULAR
Hesabım
- Sipariş geçmişimi nerede bulabilirim?
Siparişlerinizi internet sitemizi kullanarak istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz. Sadece aşağıdaki adımları takip ediniz:
1. Web sitemize giriş yapın ve sayfanın üst sağ köşesindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.
2. Hesabım alanı içinde “Siparişler” sekmesine tıklayın. Burada sipariş geçmişlerinizi görebilirsiniz.
Siparişlerinizi takip edebilmek için, siparişiniz kargoya verildikten sonra size gönderdiğimiz “Siparişiniz Kargoya Verildi” e-postasını kontrol etmeniz gerekecektir. E-posta içerisinde siparişlerinizi takip edebilmeniz için gerekecek bir link ve takip numarası olacaktır.
- Üyelik Bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
www.juanvaldezcoffee.com.tr adresinden hesabınıza giriş yaptığınız takdirde “Hesabım> Üyelik Bilgilerim” kısmında üyelik bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.
- Şifremi unuttum, ne yapabilirim?
1. Üye giriş ekranında “şifremi unuttum” linkine tıklayın.
2. E-posta adresinizi yazarak size gelecek şifre sıfırlama e-postasındaki adımları takip edin veya konu ile ilgili olarak 0212 231 97 97 ile iletişime geçebilirsiniz.
- Şifremi nasıl değiştirebilirim?
1.Web sitemize giriş yapın ve sayfanın en üzerindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.
2.Sayfanın solundaki “Hesap Ayarlarım” sekmesinin altında yer alan “Şifre Değiştir” linkine tıklayın ve ekrandaki adımları takip edin.
- Nasıl üye olabilirim?
https://www.juanvaldezcoffee.com.tr’nin ana sayfasındaki “ÜYE OL” veya “GİRİŞ YAP” linkine tıklayarak, üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.
- Artık ileti/bülten almak istemiyorum, nasıl iptal edebilirim?
[email protected] mail adresine mail atınız.
- İnternet sitesinden alışveriş yapmak için üyelik işlemi zorunlu mu?
Sipariş verebilmek için Juan Valdez hesabınız olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz. Sadece “Üyeliksiz Devam Et” seçeneğine tıklayın; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir. Ancak Juan Valdez hesabı oluşturmanız, alışverişinizi tamamlamak için geri geldiğinizde sizin için daha kolay olması anlamına gelmektedir. Sadece belirlediğiniz e-posta ve şifre ile birlikte giriş yapmanız gerekmektedir ve adresiniz gibi detaylarınız saklanmaktadır.
- Hesabımı nasıl silebilirim? / Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Hesabınızı silmek için lütfen 0212 231 9747 telefon numarasından arayarak bizimle iletişime geçebilir ya da [email protected] mail adresine mail atabilirsiniz.
- Kişisel bilgilerim güvende mi?
Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.
İade ve Değişimler
- İade politikanız nedir?
İade Politikamız, müşteri memnuniyeti ilkemiz gereği 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 27 Kasım 2014 tarihli Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik ile diğer ilgili kanun ve yönetmelikler kapsamında düzenlenir. Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler) iade şartlarına uyması halinde teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir.
- Paketini açtığım ürünü iade edebilir miyim?
Aşağıdaki hallerde iade kabul edilmemektedir:
- Siparişinizde yer alan orijinal paket, kutu ve ambalajların hasar görmüş olması
- Size iletilen aksesuarların tümünün eksiksiz olarak gönderilmemiş olması6
- Siparişinizde yer alan ürünlerin kullanılmış olması
- Tekrar satılabilirliğinin bozulmuş olması,
- İade gönderisinin kendi özel kutusunda gönderilmemesi.
- Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış, kullanılmış veya denenmiş olduğundan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler.
Kullanılmamış, ambalajı hasar görmemiş ve eksiksiz olarak iletilen, tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerde iade yapılmaktadır.
- Online olarak aldığım bir ürünü nasıl iade ederim?
İşbu iade talep formunu doldurmanız ve iade edeceğiniz ürün(ler)i aşağıda belirtilen ve ürününüzü anlaşmalı kargo firmasına İade Kodu ile göndermeniz gereklidir. İlgili kargo şirketine İade Kodunu verdiğiniz takdirde, kargo ücreti tarafımızdan karşılanacak ve ayrıca iade adresi bilgisi vermenize gerek kalmayacaktır.
İade edilecek ürünün tahrip edilmemiş, orijinal paketi, kutusu, ambalajı hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması ve varsa size gönderildiği gibi kendi özel kutusunda geri gönderilerek iade edilmesi gerekmektedir.
- Anlaşmalı Kargo Firması: Yurtiçi Kargo Anlaşma No: 1100993149 - Honest Kahve A.Ş. (Adres: Şenlikköy Mh. Yeşilköy Cd. No:9 Florya - Bakırköy / İstanbul)
İade edilecek ürünlerin, orijinal paket, kutu ve ambalajlarının hasar görmemiş olması, iletilen aksesuarların tümünün eksiksiz olarak gönderilmesi, kullanılmamış olması, ambalajının hasar görmemiş olması, eksiksiz olarak iletilmesi ve tekrar satılabilirliğinin bozulmamış olması gerekmektedir.
- Siparişimi teslim aldım; fakat teslim edilen ürünler doğru değil. Nasıl iade edebilirim?
Konu ile ilgili olarak 0212 231 9747 ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz. Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi iptal ve iade koşulları bölümünde bulabilirsiniz.
- Ürünümü iade etmek istiyorum. Müşteri hizmetlerine konu ile ilgili bildirim yaptım. Ne kadar zaman içerisinde ürünleri kargoya vermek zorundayım?
Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i iade şartlarına uygun olduğu takdirde teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilir. İade edilen ürünün kargo bedeli, Yurtiçi Kargo’yu tercih etmeniz ve iade kodunu belirterek göndermeniz halinde tarafımızdan karşılanacaktır.
- Yurtiçi Kargo İletişim Numarası: 444 99 99
Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi iptal ve iade koşulları bölümünde bulabilirsiniz.
- İnternet sitenizden aldığım bir ürünü mağazanızdan iade edebilir miyim?
www.juanvaldezcoffee.com.tr sitesi üzerinden satın almış olduğunuz ürünlerin mağazalarımızdan iadesi yapılmamaktadır. İade edilen ürünün kargo bedeli, Yurtiçi Kargo ile iadeyi tercih etmeniz ve iade kodunu belirterek göndermeniz halinde tarafımızdan karşılanacaktır.
- Yurtiçi Kargo İletişim Numarası: 444 99 99
Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi iptal ve iade koşulları bölümünde bulabilirsiniz.
- İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?
İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edilmektedir. Ürünün yasal süre içerisinde tarafımıza ulaştırılmış olması kaydıyla iade işleminiz talep tarihinden itibaren 14 gün içerisinde tamamlanır. Kabul edilen iadelerin ücretleri de yine bu süre içerisinde olmak koşulu ile bankaya iletilmektedir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve Juan Valdez’in bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.
- Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?
Aşağıdaki Ürünlere ilişkin olarak, kullanılmamış olsa dahi, kanunen cayma hakkı bulunmamaktadır:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan ürün veya hizmetler,
b) Alıcı’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler),
c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış, kullanılmış veya denenmiş olduğundan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler,
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
e) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler,
Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi iptal ve iade koşulları bölümünde bulabilirsiniz.
- Kampanyalı ürünlerin iadesi nasıl yapılmaktadır?
Kampanyalı ürünlerin iade edilmesi durumunda, her türlü indirim ve/veya her türlü ödül puanı vb. gibi kampanya şartları ortadan kalkacaktır. Promosyonlu veya kampanyalı ürünlerde parçalı iade kabul edilmemektedir. İade durumunda kampanyaya dahil olan ürünlerin toplu olarak iadesi gerekmektedir.
- İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?
Ürün(ler)inizin iadesinde, ürün ile birlikte teslim edilen faturanın arkasında yer alan İade Talep Formunu eksiksiz olarak doldurmanız ve iade edeceğiniz ürün(ler)i Yurtiçi Kargo Juan Valdez İade Kodu ile birlikte gönderdiğiniz taktirde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. Yurtiçi Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmayacaktır.
- Ürün iadelerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?
Aynı siparişe konu olan tüm ürünlerin iade edilmesi halinde, kargo bedeli tarafınıza iade edilecektir.
- Yurtdışı mağazalarından ve Diğer Alışveriş Sitelerinden aldığım Juan Valdez ürünlerinin Türkiye websitesi üzerinden ya da Türkiye mağazalarından değişim ya da iade işlemlerini yapabilir miyim?
Yurtdışı ve/veya diğer alışveriş sitelerinden alınmış olan Juan Valdez ürünlerinin değişim ya da iadesi websitesi üzerinden ya da Türkiye mağazalarından yapılamamaktadır.
Siparişler
- Telefonla sipariş verebilir miyim?
Siparişlerinizi sadece internet sitemiz üzerinden oluşturabilirsiniz. Telefon kanalıyla sipariş verme uygulamamız bulunmamaktadır.
- Siparişimin başarıyla tamamlandığını nasıl öğrenebilirim?
Siparişinizin tamamlandığından şu şekillerde emin olabilirsiniz:
- Ödeme onayını verdikten sonra karşınıza gelen ekranda siparişinizin onaylandığını ve sipariş numaranızı görebilirsiniz.
- E-posta adresinize gönderilen Siparişiniz Alındı ve Siparişiniz Onaylandı e-postalarından takip edebilirsiniz.
- Siteye üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım > Siparişlerim” sayfası altında siparişinizin durumunu ve detaylarını görebilirsiniz.
- Siparişimin onaylandığını belirten e-postayı neden almadım?
Konu ile ilgili olarak 0212 231 9747 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.
- Juan Valdez Mobil Uygulamaya üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Alışveriş yapabilmek için hesabınızın olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz. Sadece “Üyeliksiz Devam Et” seçeneğine tıklayarak; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir. Dilerseniz bültenlerimize üye olarak size özel kampanya ve promosyonlarımızdan haberdar olabilirsiniz.
- Aradığım ürün stoklarınızda kalmamış gözüküyor ne yapabilirim?
Stoklarımız belirli aralıklarla güncellenmektedir. Aradığınız ürüne mağazalarımızdan da ulaşabilirsiniz. Size en yakın Juan Valdez mağazasına www.juanvaldezcoffee.com.tr web sitesindeki mağazalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz.
- Sitedeki kullanım koşulları, sözleşmeler vb. metinleri nerede bulabilirim?
Konu ile ilgili daha detaylı bilgilere websitemizden Mesafeli Satış Sözleşmesi alanına tıklayarak ulaşabilirsiniz.
- Nasıl sipariş verebilirim?
• Ürün siparişi verilirken, ürün(ler)e ait bilgiler (özellikleri,ürün kodu, fiyatı vb.) ürün sayfasında yer alır.
• Sipariş sepetinin (Sepetim) onaylanması aşamasında Sipariş Özeti (Ürün bilgisi, ürün adedi, fiyatı ve kargo ücreti) görüntülendikten sonra Siparişi Tamamla butonuna tıklanır.
• Teslimat adresi (posta kodu, adres ve telefon vb.) ile ilgili alanlar doldurulduktan sonra, ödeme bilgileri kısmında ödeme seçenekleri seçilir ve kart bilgileri girilir. Bu aşamada satın alma özeti kullanıcı tarafından görüntülenerek ön bilgilendirme formu ve mesafeli satışlar sözleşmesi alanları okunduktan sonra onaylanır.
• Daha sonra e-posta adresinize siparişiniz alındığına dair bir e-posta gönderilir. Bu e-postanın içerisinde sipariş bilgileri (ürün kodu, ürün adedi, mesafeli satış sözleşmesi vb.) yer almaktadır.
• Siparişiniz alındıktan sonra sipariş onayı ve kargo süreçleri hakkında size e-posta gönderilecektir.
- Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
Sipariş verildikten sonra hiçbir şekilde adres değişikliği yapılamamaktadır.
Kargonuz, sipariş esnasında girdiğiniz adrese teslim edilmektedir ve bu adres sonradan değiştirilemez.
- Fatura ve teslimat adresim farklı olabilir mi?
Üye girişi yaparak tamamladığınız siparişlerinizde fatura ve teslimat adresiniz farklı olabilir.
- Fatura adresimi nasıl farklı girebilirim?
Sipariş tamamlama aşamasında, teslimat adresinizi seçtiğiniz alanda “Fatura Adresim Farklı Olsun” seçeneğini tıklayarak faturanız için farklı bir adres seçimi yapabilirsiniz. Fatura ve teslimat adreslerini farklı girdikten sonra ödeme aşamasına geçebilirsiniz.
- Ürünü hediye olarak gönderdiğim kişiye fatura yerine bir belge ulaşacak mı?
Ürünü hediye ettiğiniz kişiye fatura ulaşmayacak, siparişteki mail adresine fatura gönderilecektir.
- Şirket adına fatura kestirmek istiyorum.
www.juanvaldezcoffee.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde fatura bilgisi alanına kurumsal bilgilerinizi eksiksiz girmeniz gerekmektedir.
- Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir?
Faturanız, sisteme girdiğiniz e-posta adresinize en geç 1 hafta içinde gönderilecektir.
Sipariş İptali
- Siparişimi iptal edebilir miyim?
Siparişiniz tamamlandıktan sonra ilk 30 dakika içerisinde siparişinizi web sitesinde bulunan Hesabım – Siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz. Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargo sürecinin başlamamış olması gerekmektedir. Siparişiniz onaylanarak kargo süreci başladığında e-posta yoluyla bilgilendirileceksiniz.
Siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0212 231 9747 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
- Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?
Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargo sürecinin başlamamış olması gerekmektedir. Siparişiniz kargoya teslim edildiyse, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.
- Sepetimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?
Sepetinizdeki ürünlerde değişiklik yapabilirsiniz, ancak satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.
- Siparişimde nasıl değişiklik yapabilirim?
- Satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.
- Siparişinizin onaylanarak kargo sürecinin başlamamış olması durumunda, aşağıdaki hususlara göre iptal işlemi yapılabilir.
- Çoklu promosyonlu ürünlerde iptal işlemi gerçekleştirilemez. Bu ürünlerin bağlı bulunduğu tüm promosyonlu ürünler iptal edilecektir
- İptal işlemini gerçekleştirmeniz durumunda, dilerseniz web sitesi üzerinden yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
- Siparişiniz tamamlandıktan sonra ilk 30 dakika içerisinde siparişinizi web sitesinde bulunan Hesabım – Siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz veya siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0212 231 9747 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
- Ancak siparişiniz onaylanıp kargo süreci başladıysa, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.
- Sipariş iptallerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?
Siparişinizdeki ürünlerin tamamının iptal edilmesi halinde, kargo bedeli tarafınıza iade edilecektir.
Ödeme
- Ödemem neden reddedildi?
Ödemelerinizin reddedilmesinin başlıca sebepleri şunlardır: Kredi kartı/banka kartı bilgilerinin yanlış girilmesi, kredi/banka kartı limitinin yetersiz olması vb. Konu ile ilgili detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.
- Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?
Ödeme seçenekleri olarak kredi kartı ve banka kartı kullanabilir ve alışverişlerinizi tercih etmiş olduğunuz ödeme şekliyle tamamlayabilirsiniz. Anlaşmalı kartlara taksit seçenekleri bulunmaktadır.
- Havale ve EFT / Kapıda ödeme ile ödeme yapabilir miyim?
Havale ve EFT ile ödeme yapılamamaktadır.
- Siparişim alındığında ödeme bilgilerimi değiştirebilir miyim?
Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra ödeme bilgileri değiştirilememektedir.
- Fiyatlarınıza KDV dahil midir?
İnternet sitemizde belirtilen tüm fiyatlara KDV dahildir.
- 3D Secure nedir?
3D Secure, elektronik ticaret işlemlerinin güvenliğinin artırılması ve kart sahibinin kart güvenliğini sağlamak amacıyla Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş bir ek güvenlik katmanıdır.
Verified by Visa® ve MasterCard® SecureCode® logoları* bulunan sanal iş yerlerinden yapılan alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır. Bu sayede hem kart sahipleri hem de üye iş yerleri olası sahtekârlıklara karşı güvence altına alınır.
- Şirket adına fatura kestirebilir miyim?
E-fatura müşterisi iseniz talep edilen bilgileri girmeniz durumunda şirket adına fatura kestirmeniz mümkündür.
- Kurumsal toplu satın alma talebinde bulunabilir miyim?
Kurumsal toplu satın alma talepleriniz için bize [email protected] adresinden e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.
- Faturamı kaybettim ne yapmalıyım?
[email protected] Çağrı merkezimize ulaşarak fatura talebinde bulunabilirsiniz.
Ürün Teslimatı
- Kargo ücretiniz nedir?
Anlaşmalı kargo firmalarımız ve detaylarını altta bulabilirsiniz:
Yurtiçi Kargo ile olan gönderimlerinizde 650 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedeli ücretsizdir, 650 TL’nin altındaki alışverişlerde kargo bedeli 45 TL’dir.
- Türkiye dışına teslimat yapıyor musunuz?
Yurtdışına ve KKTC’ye ürün teslimatı yapılamamaktadır.
- Siparişimi bir mağazaya teslim ettirebilir miyim?
Siparişleriniz mağazalarımıza teslim edilemez.
- Siparişim ne zaman teslim edilecek?
Siparişlerinizin ödemesi onaylandıktan sonra 1-5 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde ürününüz hazırlanarak kargoya teslim edilmektedir.
- Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?
Sipariş verildikten sonra hiçbir şekilde adres değişikliği yapılamamaktadır. Kargonuz, sipariş esnasında girdiğiniz adrese teslim edilmektedir ve bu adres sonradan değiştirilemez.
- Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?
Tüm siparişleriniz için teslimat işlemlerimizde standart teslimat süresi geçerlidir. Ürünleriniz 1-5 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya verilecektir.
- Birden fazla adrese teslimat yaptırabilir miyim?
Her bir sipariş için tek bir adres tanımlanabilmektedir.
- Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?
Siparişlerinizi oluştururken sistemde girmiş olduğunuz adres teslimat adresi olarak kabul edilir ve teslimat sırasında teslimat adresinizde bulunmamanız durumunda, [email protected]
- Bulunduğum yerde kargo firması yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım?
Siparişlerinizi ulaştıran anlaşmalı kargo şirketleri, Türkiye genelinde teslimat yapabilmektedir. Ancak erişim kısıtı olan/karayoluyla ulaşım sağlanamayan ve merkezi dağıtım bölgeleri dışında kalan köy, kırsal bölge vb. yerlere teslimat yapılamaması söz konusu olabilir. Bu gibi durumlarda, siparişinizi ilgili kargo firmasının yönlendireceği dağıtım şubesinden teslim almanız gerekmektedir.
- Paket hasarlı geldi. Teslim almalı mıyım?
Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili 0212 231 9747 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz